07 Σεπτεμβρίου 2020
19 Μαρτίου 2020
Και σε αυτή τη συγκυρία στηρίζουμε τους μαθητές μας και το δημόσιο σχολείο
Το Δ. Σ.
του Συλλόγου μας απευθύνει αρχικά, για μια ακόμη φορά έκκληση προς τα μέλη του,
τους γονείς και μαθητές των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων του νησιού μας,
αλλά και ολόκληρης της χώρας να
εφαρμόσουν απαρέγκλιτα και σχολαστικά τις οδηγίες των υπευθύνων επιστημόνων και
του ΕΟΔΥ για την αποφυγή της διάδοσης του φονικού ιού, με στόχο την ανάσχεση
της εξάπλωσης της πανδημίας και τη σωτηρία χιλιάδων ανθρώπινων ζωών. Γνωρίζουμε
καλά πόσο δύσκολο είναι για τους/τις μικρούς/-ές μαθητές/μαθήτριές μας, τους
γονείς τους και για εμάς τους ίδιους να προσαρμόσουμε την καθημερινότητά μας
στις αυστηρές οδηγίες περιορισμού μέσα στις οικίες μας, όμως η διαφύλαξή της ανθρώπινης ζωής πρέπει
να είναι ο οδηγός στις σκέψεις και στις ενέργειες όλων μας την περίοδο αυτή.
Στις δύσκολες αυτές συνθήκες, για όλους μας, προτάσσουμε το αίσθημα της
αλληλεγγύης και της συλλογικότητας. Στεκόμαστε δίπλα σε κάθε οικογένεια, σε
κάθε μαθητή μας, που κοπιάζει και αγωνίζεται να αποκτήσει εφόδια για τη ζωή. Με
τα μέσα που διαθέτουμε συνεχίζουμε να υπερασπιζόμαστε τον παιδαγωγικό μας ρόλο.
Άλλωστε το δημόσιο Δημοτικό σχολείο και Νηπιαγωγείο κρατιέται όρθιο και παρέχει
ποιοτικού χαρακτήρα εκπαίδευση στους μαθητές του χάρη στους εκπαιδευτικούς που
υπηρετούν σ’ αυτό με γνώμονα το συμφέρον των μαθητών τους – αυτό καλούμαστε να
πράξουμε και τώρα όλοι/όλες οι εκπαιδευτικοί. Βρισκόμαστε δίπλα στους μαθητές
μας και τους γονείς με κάθε τρόπο. Ως εκπαιδευτικοί έχουμε τον τρόπο, με απλά
λόγια, να αντιμετωπίσουμε τη δικαιολογημένη ανασφάλεια που υπάρχει, το άγχος
και τον φόβο.
Είναι γεγονός ότι το τοπίο που διαμορφώνεται
αυτή τη στιγμή στην εκπαίδευση, έπειτα από την αναστολή λειτουργίας των
σχολικών μονάδων ανοίγει το δρόμο για την υιοθέτηση μεθόδων στην εκπαιδευτική
διαδικασία που μέχρι σήμερα δεν είχαν χρησιμοποιηθεί παρά ελάχιστα, όπως αυτή
της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης. Κάτι τέτοιο, όμως, θα πρέπει να γίνει με
γνώμονα τα αντικειμενικά δεδομένα που συνθέτουν το τοπίο της εκπαιδευτικής
πραγματικότητας και, φυσικά, με ουσιαστικό διάλογο με την εκπαιδευτική
κοινότητα γιατί δεν είναι κάτι που αποφασίζεις σε μια μέρα και την επόμενη
υλοποιείς. Απαιτεί προετοιμασία, σχεδιασμό, διδακτικούς και μαθησιακούς
στόχους, μαθησιακό υλικό.
Οι ανακοινώσεις του Υπουργείου Παιδείας επί του ζητήματος φαίνεται να
αγνοούν βασικά δεδομένα που σχετίζονται τόσο με τη δυνατότητα του εκπαιδευτικού
μας συστήματος να υποστηρίξει μια τέτοια κατάσταση όσο και των μαθητών του
δημοτικού σχολείου, να ανταποκριθούν σε μια τέτοια διαδικασία και δεν λαμβάνουν
υπόψη το γεγονός ότι μένει ανοιχτό το ενδεχόμενο χρήσης εκπαιδευτικού υλικού
που δεν συνάδει με το υφιστάμενα Αναλυτικά Προγράμματα. Αγνοούν, επίσης, το
γεγονός ότι εξαιρετικά μεγάλος αριθμός μαθητών δεν έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικό
υπολογιστή ή/και στο διαδίκτυο (εκτός κι αν θεωρείται δεδομένο από την πολιτική
ηγεσία ότι θα αφορά μόνον μαθητές που ανήκουν σε οικογένειες με βιοτικό επίπεδο
συγκεκριμένων, υψηλών δυνατοτήτων), κάτι που θα αφαιρέσει από το εγχείρημα το
αναγκαίο στοιχείο του να αφορά το σύνολο των μαθητών, δίχως καμιά διάκριση. Δίχως να υπολογίζονται οι όροι και οι
στοιχειώδεις προϋποθέσεις για την εφαρμογή τους , ουσιαστικά τείνουν να είναι
καθαρά επικοινωνιακού χαρακτήρα εξαγγελίες.
Με βάση όλα τα
παραπάνω, η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης δεν μπορεί παρά να είναι
σε προαιρετική βάση και ένα συμπληρωματικό μέσον που βοηθά να μη χάνεται
εντελώς η επαφή των μαθητών με το σχολείο. Η σχέση μαθητών και
εκπαιδευτικού είναι αναντικατάστατη. Η τεχνολογία είναι ένα χρήσιμο εργαλείο
στην εφαρμογή του οποίου πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη όλοι οι αντικειμενικοί
περιορισμοί, που αναφέρθηκαν παραπάνω.
Παρ’ όλες
τις δυσκολίες, θα είμαστε στην πρώτη γραμμή για τη στήριξη του δημόσιου
σχολείου. Οι εκπαιδευτικοί έχουμε τη βούληση να συμπαρασταθούμε στους μαθητές
και τις μαθήτριές μας την κρίσιμη αυτή στιγμή, με τις δυνατότητες που έχει ο
καθένας και η καθεμία από εμάς σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. όπως άλλωστε το
πράξαμε και κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. Ο κάθε
εκπαιδευτικός μπορεί από μόνος του να βρει τρόπους επαφής με τους μαθητές του. Σε
καμία περίπτωση όμως με φυσική παρουσία στο σχολείο, ούτε εκπαιδευτικών ούτε μαθητών, γεγονός
που θα σήμαινε καταστρατήγηση της Κ.Υ.Α και πιθανή έκθεση τους σε
κίνδυνο.
Προστατευόμαστε «μένοντας σπίτι» , ώστε να είμαστε δυνατοί για
την άμεση διαμόρφωση ομαλών συνθηκών όταν «βγούμε από το σπίτι». Καλή δύναμη!
10 Νοεμβρίου 2019
ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ - ΑΜΕΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Την Τετάρτη 6/11, πραγματοποιήθηκε η γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών, αλλά (
σύμφωνα και με τα στοιχεία των Αιρετών του ΠΥΣΠΕ και του Συλλόγου) οι προσλήψεις
που ανακοινώθηκαν δεν καλύπτουν τις ανάγκες της διεύθυνσης Πειραιά,
δημιουργώντας προβλήματα και μεγάλες δυσλειτουργίες στα σχολεία.
Ειδικά
στο ολοήμερο αυτές οι ελλείψεις οδηγούν ξεκάθαρα σε υποβάθμιση και απαξίωση
του ρόλου του. Ακόμη και τώρα τα περισσότερα σχολεία της Διεύθυνσης Πειραιά και
της Σαλαμίνας δεν έχουν καταφέρει να
«αναπτύξουν» πλήρως το πρόγραμμά τους.
Με τη σύνταξη του ωρολογίου προγράμματος να είναι καθημερινός
πονοκέφαλος και ενίοτε άγονη προσπάθεια «τετραγωνισμού του κύκλου», με ιστορίες
καθημερινής τρέλας που βιώνουν διευθυντές και Σύλλογοι Διδασκόντων προκειμένου
να συντάξουν και να παραδώσουν τα προγράμματα τους και με συνεχείς μετακινήσεις των δασκάλων
ειδικοτήτων από σχολείο σε σχολείο για την κάλυψη του ωραρίου τους . Τα
σχολεία αδυνατούν, με τα ήδη υπάρχοντα κενά, να
αποκαταστήσουν την κανονική λειτουργία τους.
Αποτέλεσμα της κατάστασης αυτής είναι η ανατροπή του
προγραμματισμού χιλιάδων οικογενειών , οι οποίες αναγκάζονται πλέον να στραφούν
προς τα Ιδιωτικά Κέντρα Μελέτης, πληρώνοντας φυσικά και το ανάλογο οικονομικό
κόστος. Δεν είναι καθόλου τυχαία η πρόταση της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών
Φροντιστηρίων Ελλάδας για νομιμοποίηση των Κέντρων Μελέτης για μαθητές του
Δημοτικού που λειτουργούν σε ιδιωτικές φροντιστηριακές εγκαταστάσεις. Η απαξίωση
δομών του δημόσιου σχολείου και ενός σημαντικού κομματιού της δημόσιας και
δωρεάν παιδείας, δημιουργεί το έδαφος για τέτοιες πρωτοβουλίες.
Καλούμε άμεσα την
κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας να
στελεχώσουν το δημόσιο σχολείο, να λειτουργήσουν παντού τα ολοήμερα τμήματα, με
:
·
μόνιμους και
μαζικούς διορισμούς για την κάλυψη όλων των κενών
·
έναν δάσκαλο
ΠΕ70 ανά δύο τμήματα ολοημέρου
· μετακίνηση
μέχρι δύο σχολεία για τους δάσκαλους ειδικοτήτων για την κάλυψη του ωραρίου
τους
07 Δεκεμβρίου 2018
ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
Αρχές
Δεκεμβρίου και με τις θερμοκρασίες να είναι ιδιαίτερα χαμηλές, ειδικά τις
πρωινές ώρες, αρκετά Δημοτικά σχολεία και Νηπιαγωγεία δεν έχουν εφοδιαστεί
ακόμα με πετρέλαιο .
Στον Σύλλογό μας έχουν φτάσει πολλά έγγραφα
από Διευθυντές Δημοτικών και Προϊστάμενες Νηπιαγωγείων που αναφέρουν ότι, παρά τις συνεχόμενες
οχλήσεις προς τη Σχολική Επιτροπή, ακόμα δεν έχουν προμηθευτεί με πετρέλαιο.
Επιπλέον και ιδιαίτερα σημαντικό για την ασφάλεια των μαθητών είναι το γεγονός
ότι δεν έχουν γίνει φέτος οι απαραίτητες συντηρήσεις των συστημάτων θέρμανσης.
Επειδή τα σχολεία πρέπει να λειτουργούν ομαλά
κι όχι σε συνθήκες που δεν τιμούν κανέναν, είναι επιτακτική ανάγκη να δοθεί
άμεση λύση και να υπάρχει ο απαραίτητος προγραμματισμός από τη Δημοτική Αρχή,
ώστε να μην αναγκαζόμαστε κάθε φορά να μιλούμε για τα αυτονόητα.
02 Απριλίου 2018
Σαλαμίνα: Από το νέο έτος η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή κι εκπαίδευση στα δημόσια Νηπιαγωγεία
Από το επόμενο σχολικό έτος (2018-19) υλοποίηση
της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής κι εκπαίδευσης στα δημόσια
Νηπιαγωγεία της Σαλαμίνας
Συνεδρίασε σήμερα η Τριμερής Επιτροπή για την
εφαρμογή της διετούς προσχολικής αγωγής κι εκπαίδευσης στα Νηπιαγωγεία του
Δήμου Σαλαμίνας, στα πλαίσια εφαρμογής του Ν. 4521/2018. Η Επιτροπή, με πρόεδρο
τον Δ/ντη Α/θμιας Εκπαίδευσης Πειραιά και μέλη τη Δήμαρχο Σαλαμίνας και τον Πρόεδρο
του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης Σαλαμίνας, ομόφωνα
συμφώνησε στην άμεση υλοποίηση της διετούς υποχρεωτικής προσχολικής
αγωγής και εκπαίδευσης (από το σχολικό έτος 2018 – 2019) στα νηπιαγωγεία της Σαλαμίνας.
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί τεράστιας σημασίας
ζήτημα για όλα τα παιδιά ηλικίας 4 - 5 ετών, καθώς πρώτα και κύρια η δίχρονη
προσχολική αγωγή κι εκπαίδευση είναι μία παιδαγωγική και κοινωνική αναγκαιότητα
που αφορά στην ανάπτυξη, εκπαίδευση, διαπαιδαγώγηση του παιδιού και συντελεί
στην κατάλληλη προετοιμασία κι ομαλή μετάβαση στην Α΄ Δημοτικού. Η εφαρμογή της
δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής κι εκπαίδευσης με τον δημόσιο και
δωρεάν χαρακτήρα της, εξασφαλίζει την εξομάλυνση των ανισοτήτων και λειτουργεί
αντισταθμιστικά για παιδιά που προέρχονται από ευάλωτα κοινωνικοοικονομικά
περιβάλλοντα, αίροντας την κοινωνική αδικία προνήπια να έχουν την τύχη να
φοιτήσουν σε δημόσια Νηπιαγωγεία και
προνήπια να μην έχουν αυτή τη δυνατότητα .
Από
την άλλη πλευρά, με την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής κι
εκπαίδευσης θα απελευθερωθούν θέσεις για παιδιά έως 4 χρονών στους δημοτικούς
παιδικούς σταθμούς, ώστε κάποια στιγμή κάθε
παιδί να έχει θέση σε δημόσιες δομές
προσχολικής αγωγής. Να πάψει σιγά σιγά το φαινόμενο χιλιάδες παιδιά κάθε χρόνο
να «μένουν εκτός» από τους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς, επειδή δεν υπάρχουν
θέσεις. Επιπλέον απαλλάσσει τους γονείς των προνηπίων από το κυνήγι των
κουπονιών (vouchers), που μετατρέπει σε ιδιωτικό και «επί πληρωμή» κάτι που πρέπει να είναι
δημόσιο και δωρεάν.
Κλείνοντας πρέπει να αναφέρουμε ότι η εξέλιξη
αυτή αποτελεί κυρίως δικαίωση για τις Νηπιαγωγούς, τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών
και τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος που εδώ και δεκαετίες είχαν ως κύριο και πάγιo αίτημα τη
Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή κι Εκπαίδευση. Αποτελεί όμως νίκη όλης της
εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας, γιατί η στήριξη και ενίσχυση της
δημόσιας δωρεάν παιδείας στον καιρό των μνημονίων είναι σημαντική, ιδιαίτερα απέναντι
σε μια «παιδαγωγική βιομηχανία» που εισπράττει από τις χειμαζόμενες οικογένειες
εκατομμύρια ευρώ.
07 Μαρτίου 2018
8 Μαρτίου: Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
ΑΠΟΦΑΣΗ Β΄ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
24-5-2017
Πλήρης προστασία της κύησης και της μητρότητας για τις
αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς
Το Υπουργείο
Παιδείας, ως εργοδότης ουσιαστικά στερεί από χιλιάδες αναπληρώτριες
εκπαιδευτικούς το αναφαίρετο δικαίωμα κάθε γυναίκας σε προστατευόμενη κύηση,
λοχεία αλλά και ανατροφή του παιδιού της. Αν και οι ελαστικά εργαζόμενες
εκπαιδευτικοί καλούνται να κάνουν την ίδια δουλειά με τους μόνιμους
συναδέλφους, αφού καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, εξακολουθούν να μην
έχουν τα ίδια δικαιώματα. Το είδος της σύμβασής τους καθορίζει κατά πόσον
μπορούν να εγκυμονήσουν, το πόσο μητέρες μπορεί να είναι ή το πόσο ανάγκη τις
έχει το μωρό τους, τη στιγμή μάλιστα που κάθε ένσημο ή προϋπηρεσία επιβάλλονται
ως προϋποθέσεις για την επιδότηση από τον ΟΑΕΔ κάθε καλοκαίρι ή την
επαναπρόσληψη κάθε νέο έτος αντίστοιχα.
Συγκεκριμένα:
·
Οι αναπληρώτριες
εκπαιδευτικοί στερούνται άδειας επαπειλούμενης κύησης με αποδοχές,
ένσημα και αναγνώριση προϋπηρεσίας έπειτα από την απαράδεκτη εγκύκλιο
του 2012 (Αρ.Πρωτ.155734/Δ1/10-12-2012/ΥΠΑΙΘΠΑ), που καθορίζει ως μέγιστο όριο
αναρρωτικής άδειας τις 15 μέρες για λόγους «δημοσιονομικής προσαρμογής και
εξορθολογισμένης διαχείρισης των μεγεθών της ελληνικής οικονομίας γενικά αλλά
και εύρυθμης διαχείρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού της Πρωτοβάθμιας και της
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ειδικότερα».
·
Οι αναπληρώτριες τιμωρούνται
για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους στο όνομα της μείωσης του κόστους και εξαναγκάζονται είτε να
παραμείνουν στη δουλειά εκθέτοντας σε κίνδυνο τις ίδιες και τα έμβρυα είτε να
παραιτηθούν των δικαιωμάτων τους αποδεχόμενες ότι θα παραμείνουν χωρίς μισθό,
ένσημα, προϋπηρεσία και ευκαιρία να ξαναεργαστούν ως αναπληρώτριες. Μοναδική
κατά τα άλλα «προστασία» τους αποτελεί η απαγόρευση απόλυσής τους, όπως ρητά
άλλωστε προστάζει η εργατική νομοθεσία.
·
Ελάχιστα δικαιώματα έχουν οι αναπληρώτριες και
κατά την άδεια μητρότητας (κύησης και λοχείας), καθώς δικαιούνται μόλις 119 μέρες άδειας συνολικά, 8 εβδομάδες
πριν από τον τοκετό και 9 εβδομάδες μετά. Είναι χαρακτηριστικό ότι καθ’ όλο το
παραπάνω διάστημα ο εργοδότης καταβάλλει μισθό και ένσημα μόνο για τις
13 πρώτες μέρες. Όσες γυναίκες μάλιστα δεν έχουν συμπληρώσει 200 ένσημα την
τελευταία διετία αποκλείονται από το επίδομα μητρότητας του ΙΚΑ, ενώ όσες δε
δουλεύουν κατά την έναρξη της άδειας μητρότητας-δηλαδή κατά τα μακρά καλοκαίρια
της ανεργίας των αναπληρωτών-αποκλείονται από τις συμπληρωματικές παροχές
μητρότητας του ΟΑΕΔ. Επιπρόσθετα καμία προσαύξηση της άδειας κύησης δεν
προβλέπεται σε περίπτωση πολύδυμης κύησης, καμία προσαύξηση της άδειας λοχείας
σε περίπτωση πολυτεκνίας, όπως δίκαια ορίζεται για τις μόνιμες συναδέλφους.
Ούτε λόγος για τις αναπληρώτριες που υιοθετούν, αφού καμία άδεια ή επίδομα
μητρότητας δεν προβλέπεται, σε μια ευθεία παραβίαση του δικαιώματός τους να
επιτελέσουν τον μητρικό τους ρόλο.
·
Οι νέες μητέρες
αναπληρώτριες εξαναγκάζονται να
επιστρέψουν στην εργασία τους 63 μέρες μετά τον τοκετό παρά τις συνέπειες στη
σωματική και ψυχική υγεία του μωρού, αφού ο αποκλειστικός εξάμηνος θηλασμός
βοηθά στην αποφυγή της βρεφικής θνησιμότητας, παρέχει προστασία από χρόνια νοσήματα,
προσφέρει συναισθηματική κάλυψη και δίνει ώθηση στην ψυχοκινητική ανάπτυξη μέσω
της επαφής. Αποκλείονται τόσο από την εννεάμηνη άδεια ανατροφής τέκνου
μετ’ αποδοχών, όπως ισχύει για τους γονείς μόνιμους
εκπαιδευτικούς, όσο και από το από την εξάμηνη ειδική παροχή
προστασίας της μητρότητας του ΟΑΕΔ, όπως ισχύει για τις εργαζόμενες με
σχέση εξαρτημένης εργασίας στον ιδιωτικό τομέα. Εκ των πραγμάτων έχουν
να επιλέξουν ανάμεσα στον βάναυσο αποχωρισμό και τον πρόωρο αποθηλασμό με
μια δίωρη μονάχα μείωση ωραρίου ανά εβδομάδα από τη μια πλευρά και την
τετράμηνη άδεια άνευ αποδοχών δίχως καταβολή ενσήμων και
προσμέτρηση προϋπηρεσίας από την άλλη. Εν προκειμένω το Υπουργείο
Παιδείας παραβιάζει ακόμα και τον Ν. 4075/2012, που προβλέπει ότι ο χρόνος της
απουσίας των εργαζόμενων λόγω γονικής άδειας λογίζεται ως χρόνος πραγματικής
προϋπηρεσίας για τον υπολογισμό των αποδοχών τους και την επαγγελματική τους
εξέλιξη (άρθρο 52).
·
Γίνεται σαφές ότι ο
εκβιασμός της τριπλής διακοπής μισθοδοσίας/ενσήμων/προϋπηρεσίας λειτουργεί αποτρεπτικά
τόσο ως προς τη λήψη άδειας επαπειλούμενης κύησης, όσο και ως προς τη λήψη
τετράμηνης άδειας ανατροφής. Η στέρηση δε της προϋπηρεσίας οδηγεί τις
αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς μπροστά στο φάσμα της παρατεταμένης
ανεργίας. Οι διαδοχικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας πιστές στη
«διαχείριση προσωπικού» και στους «δημοσιονομικούς περιορισμούς» δε
δίστασαν να ανταγωνιστούν τους χειρότερους εργοδότες καταπατώντας το θεμελιώδες
δικαίωμα της γυναίκας εργαζόμενης στη μητρότητα, το δικαίωμα του παιδιού στη
μητρική παρουσία. Δε θα επιτρέψουμε να συνεχιστεί!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ:
·
Πλήρη προστασία της
κύησης και ακώλυτη χορήγηση άδειας επαπειλούμενης κύησης με πλήρεις αποδοχές,
καταβολή ενσήμων και αναγνώριση της προϋπηρεσίας
·
Πλήρη καταβολή μισθού
και ενσήμων κατά τη διάρκεια της άδειας τοκετού και λοχείας δίχως τον
περιορισμό των 200 ενσήμων τη διετία-Κανένας αποκλεισμός από παροχές μητρότητας
για τις άνεργες συναδέλφους - Αύξηση της άδειας κύησης και λοχείας σε
περιπτώσεις πολύδυμης κύησης και πολυτεκνίας-Συμπερίληψη των περιπτώσεων
υιοθεσίας
·
Πλήρη προστασία της
μητρότητας – Εννεάμηνη άδεια ανατροφής για όλους τους γονείς αναπληρωτές
εκπαιδευτικούς με πλήρεις αποδοχές, καταβολή ενσήμων και αναγνώριση της
προϋπηρεσίας
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)